loading...
سال بی بهار
behnamhoseyni بازدید : 105 جمعه 14 شهریور 1393 نظرات (0)

تماشاگــــر


"تقدیم به کسی که خیلی درحقش بدی کردم"


بقدری عاشقت بودم که هستم

هنوزم بعد اونهمه حواشی

من اینجا تک نشستم تو اتاقم

تو اونجا تا لب تخت پابه پاشی


 

نوشتم از خودم از تو که نیستی

یطوری که همه باورنداشتن

آخه من جای طئنه های تلخت

یه عالم"دوست دارم " گذاشتم

 .

.

واس دیدن بقیه شعرو ادامه مطلبو بزن

تماشاگــــر


"تقدیم به کسی که خیلی درحقش بدی کردم"


بقدری عاشقت بودم که هستم

هنوزم بعد اونهمه حواشی

من اینجا تک نشستم تو اتاقم

تو اونجا تا لب تخت پابه پاشی


 

نوشتم از خودم از تو که نیستی

یطوری که همه باورنداشتن

آخه من جای طئنه های تلخت

یه عالم"دوست دارم " گذاشتم



تورو میبینمت گاهی تو آینه

نمیفهم کدوم تو ,من کدومه

چشام یخ میزنه به روی اون قاب

هنوزم عکس چشمات روبرومه

 

 

هزار و صددفه روزی با عکسات

میشینم و میگم از حال و روزم

تونیستی و کسی دوروبرم نیست

گناهم اینه عاشقم هنوزم

 

 

همیشه بعد دعواها که داشتیم

حواسم روز وشب پیش تو جم بود

یکم درگیرمن بودی چی میشد

تواین اوضاع فقط فاصله کم بود

 

 

ازم خواستی فراموشت کنم تا

دلت آرامش کاذب بگیره

نفهمیدی که این عشق زودرنجه

یوقت میشکنه بی صدا میمیره


 

صدات کردم صدات کردم که باشی

ولی دستامو بی احساس زدی پس

نگاهت کردم و گفتم از عشقم

مثال یک تماشاگر زدی دست


 

 

صداتو میشنوم هرروز هر جا

نه انگار عقلمو از دست دادم

خودم یادم میاد با کلی حیرت

که دستاتو به دست باد دادم


 

نمیشه باورش سخته همیشه

که باید ترک کنم اسمت ز لبهام

تو رفتی و فقط من موندم اینجا

باکلی پرسش و با کلی ابهام

 

تورو میبینمت گاهی تو آینه

نمیفهم کدوم تو ,من کدومه

چشام یخ میزنه به روی اون برگ

هنوزم عکس لبهات روبرومه

 

یروزی یادمه وقتی که بودیم

کنار هم یکی گفت دورشین از هم

خیالش بود شوخی کرد و رفتش

ازاون روز دور و دوتر شدی از من

 

شنیدم خوبه حال و روزت اونجا

کنارش لحظه های خوب داری

فقط یادت نره جیبش میهم نیست

ببین کیو تو قلبت دوست داری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بهار که داشته باشی فقط یک فصل درسال او را داری... بهار که داشته باشی باید فراموش کنی... حتی گل هایی را که دردامن خودت به اوج رسیدند... بهار که داشته باشی حق عاشق شدن نداری... باید مدام به خاطر بیاوری که قراراست خزان بیاید... بهار که داشته باشی عادت میکنی به کوچ پرندگان از دلت... بهار که داشته باشی درد دارد حرف هایت... بهار داشتن را دوست دارم... به من آموخت هیچ گاه روی خوش آدم برفی را نمیبینم...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سطح شعرها رو درچه سطحی میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 216
  • بازدید سال : 910
  • بازدید کلی : 8,274
  • کدهای اختصاصی
    گفت و گو با صداي مریم حیدرزاده

    کد متحرک کردن عنوان وب